La HILS Development, ne dedicăm misiunii de a oferi un trai de calitate accesibil, modern și confortabil unui număr cât mai mare de locuitori. Astfel, construim nu doar ansambluri rezidențiale, ci și comunități unite și solide.
În luna noiembrie a anului trecut am realizat un chestionar de satisfacție pentru a măsura gradul de mulțumire a locatarilor noștri și a identifica modalități prin care putem îmbunătăți serviciile noastre pentru a putea satisface pe deplin nevoile comunității. Această inițiativă ne-a permis să stabilim nivelul direcției de comunicare cu locuitorii, încurajând un dialog deschis și constructiv, ca și până acum, care contribuie la crearea unui mediu de trai confortabil pentru comunitățile noastre.
Chestionarul a fost distribuit către locatarii ansamblurilor noastre, acoperind aspecte legate de calitatea facilităților comune, confortul locuințelor, precum și nivelul de satisfacție generală despre proiectele HILS. Am colectat răspunsuri de la un număr semnificativ de locuitori, iar rezultatele sunt semnificative.
90% dintre locuitorii ansamblurilor HILS sunt mulțumiți și foarte mulțumiți de apartamentul în care locuiesc. Pentru noi, acest lucru este o confirmare suplimentară a faptului că o mare parte din clienți vin la noi fie din recomandări ale clienților mai vechi care au fost mulțumiți de achiziția făcută, fie sunt cumpărători care au ales să investească și în alte proiecte noi HILS Development.
În același timp, peste 80% dintre membrii comunităților HILS apreciază izolația termică din apartamente:
Punctele forte au inclus și facilitățile oferite de fiecare ansamblu:
Clienții noștri sunt cei mai în măsură să evalueze calitatea serviciilor noastre. Pe baza feedback-ului primit, ne dedicăm în continuare să oferim comunităților un loc pe care să îl numească „acasă”. Spațiile verzi și întreținerea acestora, amplasarea locurilor de joacă și securitatea în ansambluri, toate sunt recomandări venite din partea locatarilor, de care ținem cont atât pentru proiectele finalizate, cât și pentru cele aflate în stadiul de construcție. Rezultatele chestionarului de satisfacție ne-au oferit o imagine valoroasă asupra așteptărilor locatarilor și ne-au direcționat spre zonele care necesită atenție.
La HILS, feedback-ul locatarilor este esențial pentru evoluția continuă a serviciilor noastre. Continuăm să dezvoltăm ansambluri rezidențiale de mari dimensiuni și mixed-use care să se adapteze nevoilor locuitorilor și care să îmbunătățească semnificativ calitatea vieții în comunitățile noastre.
Vino și tu la biroul nostru de vânzări 📍 HILS Business Center, Bd. Theodor Pallady 66, Sector 3 și programează o vizionare!