În luna noiembrie a anului trecut am realizat un chestionar de satisfacție pentru a măsura gradul de mulțumire a locatarilor noștri și a identifica modalități prin care putem îmbunătăți serviciile noastre pentru a putea satisface pe deplin nevoile comunității.
Această inițiativă ne-a permis să stabilim nivelul direcției de comunicare cu locuitorii, încurajând un dialog deschis și constructiv, care contribuie la crearea unui mediu de trai confortabil pentru comunitățile noastre.
„Din studiul pe care noi l-am realizat în luna noiembrie pe comunitatea HILS, reiese că 90% din clienții noștri sunt mulțumiți și foarte mulțumiți de apartamentul pe care l-au ales. Noi știam oarecum acest lucru pentru că peste 30% din clienții noștri vin din recomandări ale clienților existenți. Deci clienții existenți recomandă mai departe. De asemenea, mai avem o categorie de clienți care aleg să reinvestească în proiectele noi pe care le avem în dezvoltare. (…)
Clienții noștri sunt cei mai în măsură să evalueze calitatea serviciilor pe care noi le oferim. Aspecte ce țin de spațiile verzi și întreținerea acestora, ce țin de locurile de joacă și amplasarea lor în cadrul ansamblurilor, ce țin de facilitățile pe care noi le oferim și în ce măsură acestea corespund nevoilor locatarilor, toate sunt recomandări de care ținem cont atât pentru proiectele existente, cât și pentru cele viitoare”, spune Octavian Burlan.
Vizitează-ne și tu la birourile noastre de vânzări și programează o vizionare:
📍 HILS Business Center, Bd. Theodor Pallady 66, Sector 3
📍 Str. Victor Brauner, nr. 40, bloc 2, parter, apt. 14, Complex HILS Brauner
📍 Str. Basarabia, nr. 256 (lângă Hala Laminor)