Parteneriat cu agenția de comunicare Rogalski Damaschin

HILS Development și Rogalski Damaschin inițiază un parteneriat pe termen lung

 

HILS Development, compania antreprenorială care deține cel mai importat portofoliu rezidențial din estul Bucureștiului, a desemnat agenția Rogalski Damaschin ca partener de comunicare pe termen lung. În această calitate, Rogalski Damaschin are responsabilitatea dezvoltării și implementării strategiei de comunicare a brandului corporate și a tuturor proiectelor dezvoltate sub umbrela HILS Development, cu implicarea tuturor expertizelor agenției. 

 

Iulia Iana - HILS Development și Rogalski Damaschin inițiază un parteneriat pe termen lung

 

“De-a lungul unui proces de selecție care a durat 6 săptămâni am descoperit în echipa Rogalski Damaschin un partener robust, creativ și orientat către rezultate. Împreună avem misiunea de a consolida reputația HILS Development și de a accelera poziționarea acestui brand în spațiul public, ca un jucător matur, profesionist și creator de comunități,” a declarat Iulia Iana, Head of Marketing HILS Development. 

Parteneriatul companiei HILS Development cu Rogalski Damaschin este rezultatul unui proces atent de research al pieței și consultanță specifică în industrie coordonat de Sorina Diaconu. Colaborarea vizează toate ariile comunicării corporate și de brand precum și componenta ESG care vine să răspundă noilor provocări din domeniul dezvoltărilor urbane. 

 

Rogalski Damaschin este agenția al cărei nume se leagă de unele dintre cele mai importante dezvoltări urbane care au schimbat fața marilor orașe în ultimii 15 ani. În acest timp, am învățat să aducem limbajul arhitecților, al designerilor, al constructorilor mai aproape de comunități, respectând identitatea lor dar și nevoia orașelor de a se dezvolta. Am găsit în echipa HILS Development seriozitatea, responsabilitatea și viziunea pe care le-am admirat întotdeauna la marile companii antreprenoriale românești. Vom continua împreună să ducem proiectele HILS Development la următorul nivel și să generăm rezultate de business și impact pozitiv în comunitate,” a declarat Eliza Rogalski, Managing Partner Rogalski Damaschin. 

Experiența anterioară a Rogalski Damaschin în domeniul dezvoltărilor urbane cuprinde proiecte de referință cum sunt lansarea Băneasa Shopping City și a zonei din proximitatea sa (2007-2009), lansarea Petrom City printr-un proiect de decontaminare a unui teren afectat de bombardamentele din al Doilea Război Mondial (2008-2009), lansarea proiectului de retail Promenada din zona de Nord a Bucureștiului (2013) precum și poziționarea Iulius Group ca un campion al regenerării urbane (2021-2022).  

 

Despre HILS Development 

HILS Development este compania de dezvoltări rezidențiale și mixed-use, fondată de către Ionuț Negoiță, cu o experiență de peste 19 ani în domeniul imobiliar și 11.000 de locuințe construite și vândute în București. Misiunea companiei este de a construi noi comunități și a crea condiții de locuire pentru un trai de calitate. 

Viziunea HILS Development de dezvoltare a comunității prin proiecte mixed-use se extinde pe un orizont de 20 de ani. În prezent, HILS Development gestionează șase proiecte de mari dimensiuni în București și finalizează peste 1000 de apartamente anual. 

Despre Rogalski Damaschin 

Cu peste 15 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai influente și performante agenții de comunicare din România, având un portofoliu de clienți care activează în industriile de energie, tehnologie, industria auto, servicii financiar bancare, industria farmaceutică, dezvoltare urbană, construcții, cultură sau motivarea forței de muncă. Agenția este membră a PROI Worldwide și a fost clasată în anul 2020 pe locul 3 în topul celor mai creative agenții din EMEA.  

Imaginație pentru rezultate 

Viziunea agenției este de a ajunge la rezultate pentru clienții săi prin puterea imaginației. Contextul plin de schimbări și provocări forțează mediul de business să răspundă prin modalități care sunt în linie cu obiectivele de creștere dar și cu așteptările publice. Prin exercițiul imaginației, agenția descoperă perspective de comunicare care explorează semnificații noi, cu rolul de a ajunge la rezultate concrete, măsurabile și relevante pentru business. Agenția își susține manifestul “imaginație pentru rezultate” printr-o cultură a curiozității, a curajului și empatiei, a colaborării și încrederii reciproce.