Pe 27 mai, la Apollo 111, am lansat împreună cu UrbanizeHub, campania „București, orașul părinților” – o inițiativă care să dea voce părinților din Capitală și să demonstreze ce înseamnă un oraș prietenos cu familiile.
Într-un oraș aflat în continuă transformare, este esențial să te întrebi: cât de bine răspunde Bucureștiul nevoilor familiei tale, cât de mult faci față aglomerației sau agitației din București sau cât de rapid e accesul copiilor tăi către școală?
Rezultatele studiului arată presiunea resimțită de părinții bucureșteni: de la problemele legate de transportul copiilor la școală, până la lipsa locurilor de joacă potrivite și nevoia de comunitate unită. 87% dintre părinți declară că Bucureștiul este, teoretic, un oraș prietenos cu familiile, însă 71% susțin că spațiile publice nu reflectă nevoile reale ale acestora. În plus, peste 80% dintre părinți își doresc să se mute odată cu venirea pe lume a copiilor. Este un semnal clar că presiunea exercitată de oraș este puternic resimțită. Cercetarea cantitativă a fost realizată pe un eșantion de 1007 interviuri.
La HILS Development, ne concentrăm pe construcția ansamblurilor rezidențiale de mari dimensiuni și mixed-use. În fiecare proiect integrăm facilități care să răspundă nevoilor comunității: de la locație aproape de mijloacele de transport în comun și spații verzi, până la clinici medicale, magazine sau centre educaționale private. Pentru că un loc devine „acasă” abia atunci când oamenii se simt bine și conectați între ei.
Ne-am dorit să construim mai mult decât clădiri. Să construim comunități în care viața de familie să poată înflori. Iar pentru asta, avem nevoie de un oraș care ascultă. Acest eveniment este un spațiu de dialog între specialiști și părinți, dar și o oportunitate de a regândi, împreună, viitorul urban pentru generațiile care vin. – Iulia Iana, Director de Marketing, HILS Development.
Evenimentul de lansare a adus împreună lideri din urbanism, administrație publică și educație -Grațian Mihăilescu (UrbanizeHub), Paul Moldovan (Viceprimar Sector 6), Claudia Oprescu (Salvați Copiii), Marius Luican (Reveal Marketing Research), alături de Iulia Iana (HILS Development), într-o dezbatere moderată de jurnalista Teodora Tompea – și a pus bazele unui demers mai amplu – acela de a transforma Bucureștiul într-un oraș mai prietenos cu familiile.
Campania „București, orașul părinților” este o continuare a misiunii noastre, de a construi nu doar clădiri ci și comunități. La HILS Development, credem că un oraș sănătos începe cu familii care se simt în siguranță, ascultate și sprijinite.