HILS Development, partener la evenimentul de leadership cu Ron Kaufman

HILS Development, partenerul evenimentului „Building a Culture of Leaders Who Care”, cu Ron Kaufman #1 Guru Mondial în Customer Experience

 

Cu o viziune îndrăzneață asupra dezvoltării organizaționale și a excelenței în servicii, HILS Development s-a alăturat ca partener și a participat la cel mai mare eveniment live de Customer Experience. Organizat pe 19 aprilie, la București, workshopul-eveniment, a fost susținut de Ron Kaufman, #1 Guru mondial în Customer Experience timp de 7 ani consecutiv, care a revenit în România pentru a sta de vorbă cu publicul pasionat de inovație în leadership și dezvoltarea unei culturi organizaționale sănătoase. 

Tema evenimentului Building a Culture of Leaders Who Care a adus în prim-plan capacitatea liderilor de astăzi și a viitorilor lideri de a conduce organizații, asigurând bunăstarea autentică pentru oamenii cu care lucrează.  

 

Ghidul de leadership și cultură organizațională prezentat de Ron Kaufman continuă să ne inspire

 

Ca parte a angajamentului nostru față de dezvoltarea continuă și promovarea unui mediu de lucru pozitiv și progresiv, am fost deschiși să primim toate detaliile despre fiecare lecție de business, inclusiv Careology, un nou concept prezentat de Ron Kaufman în cadrul întâlnirii. Careology înseamnă empatie, claritate și incluziune – cele trei caracteristici care contează în succesul unei afaceri și pe care noi vrem să le păstrăm în continuare în misiunea noastră, aceea de a construi comunități solide, oferind un trai de calitate cât mai multor locuitori.  Filosofia lui Ron Kaufman continuă să ne inspire în consolidarea unei culturi organizaționale solide și durabile și acordăm o atenție deosebită binefacerii colective, un pilon esențial de la care nu ne abatem.  

 

 HILS Development - Building a Culture of Leaders Who Care -premiu

 

Prin participarea la acest eveniment important, HILS Development și-a arătat interesul profund pentru inovație și creștere profesională. A fost o oportunitate unică pentru noi să interacționăm direct cu Ron Kaufman și suntem de părere că pentru a obține rezultate extraordinare în afaceri, liderii trebuie să dezvolte o cultură durabilă a performanței înalte și a serviciilor extraordinare. În continuare, credem în deviza lui Ron Kaufman: „Angajații sunt cheia succesului în relația cu clienții. Aveți grijă de ei!”.